Lietošanas noteikumi2018-07-17T17:49:01+00:00
  1. Vispārīga informācija

    Paldies, ka apmeklējat mūsu mājas lapu www.korola.lv (turpmāk tekstā Korola). Zemāk minētā informācija ir sagatavota, lai nodrošinātu Jums patīkamu iepirkšanos Korola rotu interneta veikalā.

    Ar pasūtījuma veikšanu Korola mājas lapā, Jūs apstiprināt, ka esat iepazinušies ar lietošanas noteikumiem un tiem piekrītat. Lai veiktu pasūtījumu mūsu mājas lapā, Jums ir jābūt vismaz 18 gadus veciem.

    Ja klients iegādājas rotas lietas, turpmāk tekstā – preces, kas tiek piedāvātas Korola  mājas lapā, izmantojot internetu, šāds savstarpējs līgums tiek uzskatīts par distances līgumu, un uz to attiecas noteikumi par distances līgumu, kā arī Eiropas Parlamenta un Padomes direktīva 97/7/EEK par patērētāju aizsardzību saistībā ar distances līgumiem, Latvijas Republikas “Patērētāju tiesību aizsardzības likums” un Latvijas Republikas Ministru kabineta “Noteikumi par distances līgumiem”.

    Mājas lapas īpašnieks ir SIA “Korola design”, reģistrācijas numurs 40203008738, uzņēmuma juridiskā adrese Mazcenu aleja 6-31, Jaunmārupe, Mārupes nov., LV-2166, Latvija un faktiskā adrese ir Antonijas iela 16, Rīga, LV-1010, Latvija. Viss saturs, kas publicēts mājas lapā ir privātīpašums un visas tiesības ir aizsargātas.

  1. Datu aizsardzība

    Mūsu uzņēmumam ir ļoti svarīgi nodrošināt Jūsu personīgās informācijas privātumu un drošību. Mēs apkopojam informāciju no mūsu klientiem, lai informētu par mūsu pakalpojumiem un produktiem, lai uzlabotu iepirkšanos mūsu veikalā, lai piedāvātu vislabāko klientu apkalpošanu, kā arī lai izpildītu Jūsu pasūtījumu. Mēs esam tiesīgi paturēt Jūsu sniegto personīgo informāciju tik ilgi, cik tas ir nepieciešams iemesliem, kādiem šī informācija tika iegūta vai arī saskaņā ar Latvijas Republikā spēkā esošo likumdošanu. Mēs uzņemamies atbildību par visu Jūsu personīgo informāciju kā, piemēram, Jūsu vārdu, adresi u.c., kuru Jūs mums sniedzāt. Tā netiks nodota trešajām personām. Visa informācija, kuru Jūs mums sniedzat, tiek glabāta mūsu drošajos serveros un vienmēr būs drošībā, jo mēs uzturam stingrus datu drošības standartus. Ikviens maksājums tiek kriptēts izmantojot SSL tehnoloģiju, kas tiek izmantota, lai nodrošinātu tiešsaistes darījumu drošību. Tā nodrošina būtiskas savstarpējās autentifikācijas funkcijas, datu kriptēšanu un neaizskaramību drošiem darījumiem. Kad esat izvēlējies paroli, kas ļaus Jums piekļūt konkrētām mūsu mājas lapas sadaļām, Jūs esat atbildīgs par šīs paroles konfidencialitāti. Mēs iesakām paroli nevienam neatklāt.

  1. Cenu politika

    Eiro (EUR) valūta tiek izmantota darījumos ar visām valstīm. PVN ir iekļauts preces cenā. Lūdzam ņemt vērā, ka visas cenas un produktu informācija Korola interneta veikalā var būt mainīga.

  1. Krāsas

    Mēs esam centušies pēc iespējas precīzāk attēlot mājas lapā piedāvāto produktu krāsas. Neskatoties uz to, krāsas, ko Jūs redzat būs atkarīgas arī no Jūsu elektroniskās ierīces izšķirtspējas, tādēļ nevaram garantēt, ka Jūsu ierīcē attēlotās krāsas būs precīzas realitātē esošajam produktam.

  1. Pasūtīšana un apmaksa

    Kad būsiet izvēlējušies preces, kuras vēlaties nopirkt, un nospiedīsiet „Apstiprināt pasūtījumu”, Jums būs jāveic pasūtījuma apmaksa. Pēc veiktās pasūtījuma apmaksas Jūs saņemsiet apstiprinājuma e-pastu. Norēķinus interneta veikalā varat veikt ar norēķinu karti, PayPal kontu vai Korola dāvanu karti. Dāvanu karti ir jāizmanto vienā pirkuma reizē. Ja Jūsu pasūtījums pārsniedz dāvanu kartes vērtību, Jums ir iespēja piemaksāt summas starpību ar norēķinu karti vai PayPal kontu. Ja vēlaties veikt kādas izmaiņas savā pasūtījumā, lūdzu nekavējoties sazinieties ar mums pa e-pastu [email protected] vai pa tālruni +371 26115592. Var gadīties, ka mēs nevarēsim precizēt Jūsu pasūtījumu, tādēļ jau iepriekš atvainojamies par sagādātajām neērtībām, taču centīsimies darīt visu iespējamo, lai Jums palīdzētu. Mēs nenododam kredītkartes vai cita maksājuma informāciju trešajām personām, izņemot maksājuma apstrādi par pasūtītajām precēm kā noteikts Latvijas Republikas likumdošanā.

  1. Atteikšanās no pasūtījuma

    Ja esat veikuši pasūtījumu Korola mājas lapā, bet Jums zināmu iemeslu dēļ, vēlaties atteikties no pasūtījuma, Jums ir nekavējoties tas mums jāziņo rakstiski uz [email protected] vai pa telefonu – +371 26115592 (zvanīt tikai darba dienās). Ja pasūtījums jau ticis izsūtīts, tad stājās spēka noteikums par preces atgriešanu (skatīt šo noteikumu 10.sadaļu par Preču atgriešana). Summa, kas tika samaksāta par piegādi un par preces atgriešanu, netiek atgriezta. Bet, ja pasūtījums vēl nav ticis izsūtīts, Jums tiks atgriezta pilna summa, ko esat samaksājuši 10 (desmit) darba dienu laikā no brīža, kad esam ar Jums sazinājušies un apstiprinājuši, ka esam saņēmuši Jūsu vēlmi anulēt pasūtījumu..

  1. Noteikumu izmaiņas

    Korola var periodiski izmainīt šos noteikumus, iekļaujot jaunus, iepriekš neparedzētus un neiekļautus lietošanas noteikumus. Visas izmaiņas tiks publicētas mājas lapā. Turpmāk apmeklējot un izmantojot mūsu mājas lapu, Jūs piekrītat visām noteikumos veiktajām izmaiņām. Lūdzu, ņemiet vērā, ka šie noteikumi attiecas tikai uz Jūsu sniegto informāciju mūsu mājas lapā. Ja Jums rodas jebkādi jautājumi, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu vai tālruni. Drošības noteikumi pēdējo reizi tika atjaunoti 2018. gada 10. aprīlī.

  1. Pieteikšanās

    Ja Jūs esat izvēlējies saņemt e-pastus no Korola, mēs Jums piedāvāsim plašu informāciju par tirdzniecību, jaunajām kolekcijām, īpašajiem piedāvājumiem un citiem Korola jaunumiem. E-pasta adrese, kuru Jūs norādījāt reģistrējoties Korola interneta veikalā, tiks izmantota tikai mūsu uzņēmumā, lai nosūtītu Jums jaunāko informāciju. Mēs cienām Jūsu tiesības uz privātumu un nenodosim citiem uzņēmumiem Jūsu e-pasta adresi. Ja vēlaties atteikties saņemt Korola jaunumus, Jūs to varat izdarīt e-pastā, kuru mēs Jums esam nosūtījuši. E-pasta pašā apakšā, atradīsies vārdi “Atteikties no jaunumiem”, nospiežot uz tiem, Jūs būsiet atteikušies no turpmāku jaunumu saņemšanas.

  1. Piegādes informācija

    Piegādes veidi:
    Mēs Jums piedāvājam plašu izvēli piegādei pa Latviju, kuru nodrošina Express Pasts, Omnivas pakomāts, Latvijas pasta nodaļas un iespēja izņemt Jūsu pasūtījumu Jums tuvākajā Circle K uzpildes stacijā. Kā arī, Jūs varat izņemt pasūtījumu, katru darba dienu no plkst. 11:00 līdz 19:00 Korola salonā Antonijas ielā 16, Rīgā. Sūtījumi uz ārzemēm tiek sūtīti ar AS “Latvijas Pasta” starpniecību. Parasti pasūtījumi tiek izsūtīti pirmdienā un ceturtdienā (lūdzam ņemt vērā, ka sestdienās, svētdienās un Latvijas Republikas Valsts svētku dienās pasūtījumi netiek izsūtīti un piegādāti). Pasūtījuma piegādes laiks ir 1-2 darba dienas (ārpus Latvijas piegādes laiks var aizņemt līdz pat 14 darba dienām) pēc pasūtījuma izsūtīšanas. Laikā, kad notiek izpārdošana, izsūtīšanas laiks ir 5-10 darba dienas. Pasūtījums tiks piegādāts uz adresi, kuru Jūs norādījāt reģistrējoties Korola mājas lapā. Mēs cenšamies būt korekti un pasūtījumus izsūtīt laikā, tomēr lūdzam būt saprotošiem, ja pasūtījums dažādu iemeslu dēļ kavējas. Ja piegāde kavējas kādas nepārvaramas varas vai trešo pušu izraisītu apstākļu dēļ, Jūs tiksiet informēts par piegādes kavēšanos, saņemot informatīvu e-pastu.
    Piegādes cenas:
    Latvijas ExpressPasts:
    Piegāde uz Latvijas lielākājām pilsētām* 3,50 € un pārējiem pasta indeksiem 6.20 €
    Bezmaksas piegāde pasūtījumiem virs 50 €
    Latvijas Pasts:
    Piegāde uz ārzemēm 3,50€
    Bezmaksas piegāde pasūtījumiem virs 50 €
    Ar Omnivas pakomātu:
    Latvijas robežās 3 €
    Bezmaksas piegāde pasūtījumiem virs 50 €
    Izņemt Latvijas Pasta nodaļā:
    Latvijas robežās 3 €
    Bezmaksas piegāde pasūtījumiem virs 50 €
    Izņemt Circle K Latvia DUS:
    Latvijas robežās 3,50 €
    Bezmaksas piegāde pasūtījumiem virs 50 €

    *Pasta indekss – 1001, 1002, 1003, 1004, 1005, 1006, 1007, 1009, 1010, 1011, 1012, 1013, 1014, 1015, 1016, 1017, 1019, 1020, 1021, 1022, 1023, 1024, 1025, 1026, “1026(VID)”, 1027, 1029, 1030, 1033, 1034, 1035, 1038, 1039, 1044, 1045, 1046, 1047, 1048, 1050, 1051, 1053, 1055, 1056, 1057, 1058, 1063, 1064, 1067, 1069, 1073, 1076, 1077, 1079, 1081, 1082, 1083, 1084, 1085, 2003, 2008, 2010, 2011, 2012, 2015, 2016, 2017, 2101, 2102, 2103, 2104, 2105, 2106, 2107, 2108, 2111, 2112, 2113, 2114, 2116, 2117, 2118, 2119, 2121, 2123, 2124, 2125, 2127, 2128, 2130, 2132, 2133, 2134, 2135, 2136, 2137, 2138, 2140, 2141, 2142, 2143, 2144, 2145, 2146, 2147, 2150, 2151, 2152, 2153, 2154, 2160, 2161, 2162, 2163, 2164, 2166, 2167, 2169, 2170, 3001, 3002, 3003, 3004, 3005, 3007, 3008, 3010, 3019, 3024, 3101, 3102, 3103, 3104, 3201, 3202, 3203, 3204, 3301, 3302, 3303, 3304, 3401, 3402, 3403, 3404, 3405, 3406, 3407, 3408, 3409, 3410, 3411, 3412, 3414, 3416, 3417, 3488, 3601, 3602, 3603, 3604, 3605, 3606, 3607, 3701, 3702, 3704, 3705, 3801, 3901, 3902, 3903, 4001, 4003, 4101, 4102, 4103, 4104, 4201, 4202, 4203, 4204, 4205, 4301, 4302, 4303, 4401, 4403, 4404, 4501, 4502, 4601, 4602, 4603, 4604, 4605, 4606, 4701, 4702, 4703, 4801, 4802, 5001, 5002, 5003, 5004, 5005, 5101, 5102, 5103, 5201, 5202, 5203, 5204, 5205, 5206, 5209, 5301, 5401, 5402, 5403, 5404, 5405, 5406, 5408, 5409, 5410, 5412, 5413, 5414, 5415, 5416, 5417, 5418, 5419, 5420, 5421, 5422, 5601, 5602, 5603, 5701, 5702.

  1. Preču atgriešana

    Korola komanda cenšas apmierināt katra pircēja vēlmes un darīs visu, lai preču atgriešanas gadījumi būtu izņēmumi. Ja Jūs tomēr vēlaties atteikties no sava pirkuma, Jums ir jāpaziņo mums par preces atgriešanu pa e-pastu [email protected] 14 darba dienu laikā no preces saņemšanas brīža. Pēc paziņojuma nosūtīšanas, Jums jānosūta prece uz adresi – Antonijas iela 16, Rīga, LV-1010, tieši tādā pašā stāvoklī un oriģinālā iepakojumā, kādā Jūs to saņēmāt. Ja iepakojums/prece tika bojāta sūtīšanas laikā, Jums tas ir jāziņo mums 2 (divu) darba dienu laikā no saņemšanas brīža pa e-pastu [email protected]. Ja mēs nesaņemsim šo informāciju 2 (divu) darba dienu laikā, sūdzība netiks pieņemta. Par bojātām, lietotām, mazgātām precēm samaksa netiks atgriezta. Produktam ir jābūt tieši tādā pašā stāvoklī, kāds tas bija izsūtīšanas brīdī. Visus atpakaļ sūtīšanas izdevumus sedz klients, kā arī uzņemas pilnu atbildību par preci laikā, kamēr tā tiek sūtīta atpakaļ. Saņemot atpakaļ atgriezto preci, mēs veicam tās novērtējumu vai tā nav bojāta, saplēsta, nēsāta, mazgāta vai kā savādāk deformēta. Ja atgrieztā prece ir tieši tādā pašā stāvoklī, kāda bija izsūtīšanas brīdī tad mēs veicam naudas atgriešanu par summu kādu prece tika iegādāta. Naudas pārskaitījumu atpakaļ Jūsu kontā veicam 10 (desmit) darba dienu laikā no brīža, kad esam saņēmuši atgriezto preci. Ja pasūtījums tika apmaksāts ar dāvanu karti, Jums tiks piešķirta jauna dāvanu karte ar summu, kāda Jums bija, kā arī tiks atgriezta piemaksātā summa, ja tāda ir bijusi 10 (desmit) darba dienu laikā. Nauda par sūtīšanu netiek atgriezta. Individuālos pasūtījumus mēs nepieņemam atpakaļ un neatmaksājam to vērtību. Ja vēlaties atgriezt preci, lūdzam aizpildīt atgriešanas veidlapu, kas pievienota Jūsu sūtījumam, un nosūtīt līdz ar preci mums atpakaļ. Iesakām saglabāt atpakaļ sūtītās preces sūtīšanas dokumentus līdz brīdim, kad esam saņēmuši preci atpakaļ.

    Ja vēlaties atgriezt produktu, kura iegāde Jums nodrošināja dāvanas saņemšanu (piemēram, saņēmāt dāvanu par noteiktu pirkuma summu vai noteikta produkta iegādi), Jums jāatgriež arī saņemtā dāvana. Ja izvēlējāties neatgriezt dāvanu, tās vērtība tiks atskaitīta no atgrieztās summas.

  1. Strīdu risināšana

    Pušu strīdi tiek izskatīti, Pusēm savstarpēji vienojoties, bet ja Pušu starpā vienošanos panākt nav iespējams, strīds izskatāms Latvijas Republikas normatīvajos aktos.

Bezmaksas piegāde visiem pirkumiem virs 50 eiro.